19 stycznia 2015

Rozdział XVIII

Przez kilka kolejnych dni starałam się wrócić do zdrowia, nie zaprzątając sobie głowy błahymi sprawami. Siedziałam w swoich komnatach i czytałam książki lub, co jakiś czas odwiedzał mnie Blaise Zabini, żeby trochę poplotkować. Obecna rola Draco w moim życiu sprowadzała się do odprowadzania mnie na posiłki i zaglądania raz na jakiś czas do mojego pokoju, aby sprawdzić czy jeszcze żyję. Resztę swojego czasu poświęcał Pansy, co spotykało się z ogromnym zdziwieniem wszystkich obecnych w Riddle Manor. Było powszechnie wiadomo, że Malfoy nie miał zamiaru się ustatkować, wolał poświęcić się wojnie i  wykonywaniu zadań dla Czarnego Pana. Jednak po wprowadzeniu się Parkinson do posiadłości Voldemorta wszystko się zmieniło i obecnie blondyn nie odstępuje swojej dziewczyny ani na krok. Jeśli mam być szczera to bardzo mnie to irytowało. Od Blaise’a dowiedziałam się, że Draco nie może rozmawiać ze mną więcej niż to konieczne, ponieważ Pansy jest zazdrosna. W tym momencie miałam ochotę pójść i wytargać tą małpę za włosy. Nie zrobiłam tego tylko dlatego, że mam swój honor i nie będę się prosić o rozmowę z Draconem. On ma swój rozum i jakby chciał, to by ze mną rozmawiał. Proste. Oczywiście pozostawała jeszcze kwestia Rona, którego odwiedzałam codziennie, a sytuacja między nami była dość… niezręczna. Jemu wydawało się, że teraz jestem jego dziewczyną, a mi było głupio zaprzeczyć. I tak każde nasze spotkanie wiązało się z przytulaniem, całowaniem i słodkimi słówkami, od których robiło mi się już niedobrze. Miałam ogromne wyrzuty sumienia, że okłamuję przyjaciela, ale co miałam mu powiedzieć? W sytuacji, gdy jego życie jest zagrożone mam mu odebrać przyjemności, których może nigdy nie doświadczyć? Po prostu nie mogłam go tego pozbawić. Wolałam się przemęczyć, a jeśli uda mi się go uratować, wtedy wszystko wyprostuję. Obiecuję.

***
Mężczyzna i kobieta siedzieli na sofie w przytulnym salonie. Ogień w kominku wesoło trzaskał, a za oknem padał niewielki śnieg, dodając świątecznej atmosfery.
- Jak myślisz, długo to jeszcze potrwa? – zapytała brązowowłosa kobieta, przytulając się do partnera.
- Nie wiem, kochanie. Zrobiliśmy tylko to, na co pozwalają nam zasady. – odpowiedział mężczyzna i pogłaskał ją po włosach.
- A co jeśli się to nie uda? Jeśli będziemy musieli tutaj zostać na zawsze? Siedemnaście lat to wystarczająco długo, aby się ukrywać. – powiedziała smutno kobieta, a jej oczy zaszły łzami.
- Uda się. Hermiona to mądra czarownica, na pewno poradzi sobie z tym zadaniem. – odpowiedział, a jego myśli powędrowały w stronę jego córki. Nigdy nie przypuszczał, że będzie miał okazję ją spotkać, a gdy to się stało był wniebowzięty. Jest ona mądra i piękna, oraz posiada niezwykłą moc, która może uratować ludzkość. Wiedział, że jego córeczka poszuka pomocy u doświadczonych czarodziei  i niedługo znów wszyscy się spotkają. Od rozmyślań oderwało go ciche pochrapywanie żony, która ze zmęczenia usnęła. Uśmiechnął się do siebie i pocałował czule kobietę w policzek. William Lennox, był zdecydowanie najszczęśliwszym mężczyzną we wszechświecie.

***
Nie wiedziałem dokładnie, co się ze mną dzieje. Naprawdę czułem się szczęśliwy. Kto by pomyślał? Draco Malfoy szczęśliwy, ponieważ posiada dziewczynę. I to kogo? Pansy Parkinson. Po nocy, którą spędziliśmy razem, nie mogłem przestać o niej myśleć. Owszem, bywała nachalna i zazdrosna, ale wiedziałem, że zawsze mogę na nią liczyć i jest wspaniałą przyjaciółką. Od tamtej pory jesteśmy nierozłączni, a mi to nie przeszkadza. Czuję się wspaniale i nie zamieniłbym jej na żadną inną.
Jak zwykle po obiedzie, siedzieliśmy z Pansy w moich komnatach, odpoczywając po posiłku. Nasze leniuchowanie przerwała wizyta mojej matki. Kobieta weszła powolnym krokiem i zmierzyła Parkinson nieprzyjaznym spojrzeniem, co moja dziewczyna szybko odwzajemniła. Pomyślałem, że przecież to dopiero początki, zdążą się jeszcze polubić.
- Draconie, czy możemy porozmawiać? – zapytała Narcyza, siadając na kanapie i patrząc prosto w moje oczy.
- Oczywiście, matko. O czym chcesz porozmawiać? – usiadłem na łóżku i spojrzałem się w jej stronę, oczekując odpowiedzi.
- Na osobności. – powiedziała i spojrzała wymownie w stronę Pansy. Ta tylko prychnęła i pocałowała mnie, mówiąc, że niedługo do mnie wróci. Gdy odchodziła, widziałem jak Narcyza przygląda się jej z niesmakiem, jednak nie chciałem już tego komentować. To mój wybór z kim jestem związany.
- Czy teraz powiesz mi, o co chodzi? – zapytałem, chociaż cała ta sytuacja drażniła i nudziła mnie jednocześnie.
- Tak. Czy mogę wiedzieć, dlaczego prowadzasz się z Pansy, zamiast chronić Hermionę? – zapytała z nutą zarzutu w głosie.
- Dlatego, że Pansy to moja dziewczyna i nie muszę siedzieć dwadzieścia cztery godziny z Hermioną, skoro wiem, że ona cały dzień przesiaduje w swoich komnatach. – odpowiedziałem. Co to za głupie zarzuty? Rozumiem, że mam jej pilnować, ale Voldemort nie kazał mi umilać jej czasu.
- Dobrze wiesz jak ostatnio skończyło się twoje pilnowanie. Dziewczyna o mało nie straciła życia. – powiedziała ze złością. Nie rozumiałem jej. Przecież ja nic złego nie robię, dalej wykonuję swoje obowiązki.
- Właśnie, o mało. Lennox nic nie jest, dochodzi do siebie i nic jej nie grozi. Doglądam jej kiedy tylko mogę, przeważnie siedzi z Blaisem, albo z tym rudym szczurem, więc daruj sobie te zarzuty. – odpowiedziałem. Tak naprawdę, nie wiem po co jej ta ochrona. Niedługo będzie panowała tak nad swoją mocą, że nawet sam Voldemort będzie bał się z nią zmierzyć.
- Nie podoba mi się to, że spotykasz się z Pansy. To nie jest dziewczyna dla ciebie. – odrzekła kobieta spokojnym głosem, który doprowadzał mnie do szału.
- A mi, nie podoba się, że wtrącasz się w nie swoje sprawy. – wysyczałem, powoli tracąc panowanie nad sobą. Nie dość, że przychodzi tutaj i wypędza moją dziewczynę, to jeszcze ją obraża i robi wymówki.
- To są moje sprawy, Draco. Jakbyś nie wiedział, to my decydujemy kogo poślubisz. – odpowiedziała i spojrzała z wyższością na mnie.
- Z tego, co mi wcześniej mówiliście jakoś żadnej kandydatki nie było. – odpowiedziałem, a pięści miałem tak zaciśnięte, że do palców ledwo dochodziła krew.
- Okoliczności się wciąż zmieniają… tak naprawdę w pięćdziesięciu procentach posiadasz przyszłą małżonkę. – powiedziała Narcyza.
- Niby kogo? – zapytałem.
- Hermionę Lennox. – odpowiedziała spokojnie, a ja wybuchłem niepohamowanym śmiechem. Ja i Lennox? To chyba jakaś kpina. Czy tutaj jest gdzieś ukryta kamera?
- Dobre żarty, mamo. Myślałem, że chcesz porozmawiać na poważnie. – odpowiedziałem, wycierając łzę, która pojawiła się w kąciku mojego oka.
- To nie żarty, Draco. Podpisaliśmy z rodzicami Hermiony umowę małżeńską. Jedynym warunkiem jej spełnienia jest obecność jej rodziców oraz nasza przy waszych zaręczynach. – powiedziała.
- No to mamy problem, bo z tego, co wiem jej rodzice nie żyją, więc żadnego ślubu nie będzie. – odpowiedziałem. Kamień spadł mi z serca. Przecież Amanda i William nie żyją, więc umowa jest nieważna.
- To się jeszcze okaże, nie rób sobie zbyt wielkich planów, co do Pansy. – powiedziała Narcyza, powoli wstając z kanapy i poprawiając sukienkę.
- Nie rób sobie wielkich planów, co do ślubu z Hermioną. Jej rodzice nie żyją, pogódź się z tym i nie uszczęśliwiaj mnie na siłę. Jestem dorosły i wiem, co robię. Nie pasujemy do siebie z Lennox i nigdy bym jej nawet nie tknął. Więc daj sobie spokój i pogódź się z rzeczywistością. – odpowiedziałem. Byłem już zmęczony tą bezsensowną rozmową, która nie prowadziła do niczego.
- Pogodzenie się z rzeczywistością nie oznacza jej akceptacji*, Draco. Prawda może być zupełnie inna. – powiedziała i zanim zdążyłem otworzyć usta już jej nie było. Nie rozumiałem z tego kompletnie nic, ale w duchu modliłem się, żeby to, co mówi moja matka nie okazało się prawdą.

***
Albus Dumbledore i Severus Snape, od kilku godzin siedzieli w gabinecie dyrektora i zastanawiali się nad zagadką jaką pozostawiła Amanda Lennox. Nie było to proste, ponieważ wszystko wskazywało na użycie czarnej magii, której tajniki były skomplikowane, a dojście do rozwiązania mogło zająć wiele czasu.
- Severusie… słyszałeś kiedyś o przeciwzaklęciu do Avada Kedavra? – zapytał staruszek i spojrzał na swojego przyjaciela z błyskiem w oku.
- Słyszałem, ale jest to bardzo trudna magia. Trzeba cały czas myśleć o pragnieniu życia i mieć potężną moc, aby powstrzymać śmiercionośne zaklęcie… Do czego zmierzasz? – zapytał Mistrz Eliksirów.
- Bardzo możliwe, że nasi przyjaciele użyli tego przeciwzaklęcia… Tylko jak udało im się uciec i oszukać Voldemorta? – zadał pytanie dyrektor.
- Nie mam pojęcia, Albusie. Samo użycie Adava Arvadek** jest trudne, a co dopiero udawanie zmarłych, tak aby nikt się o tym nie dowiedział? – zadał kolejne pytanie Severus.
- Eliksir, mój drogi… Eliksir. – odpowiedział Dumbledore i uśmiechnął się do siebie. Po raz pierwszy z wiedzy z eliksirów, był lepszy od samego mistrza.
- Który konkretnie? – zapytał Snape i bardzo się zirytował, że wypadło mu to z głowy.
- Eliksir Cadaveris***. To on potrafi po pół godziny, po wypiciu sprawić, że nasze ciało będzie wyglądać jakby umarło. – odpowiedział Albus, który był bardzo dumny, że zaskoczył samego Severusa Snape’a.
- Tak masz rację… Ale to oznacza, że spotkanie z Voldemortem musieli mieć dokładnie zaplanowane. Co do najmniejszej sekundy. – odrzekł Severus i podrapał się po głowie. Sam nigdy nie podjąłby się tak ryzykownej próby, ale jego przyjaciele udowodnili, że są potężnymi czarodziejami i znakomitymi strategami. Oszukali śmierć.
- Teraz tylko, trzeba wymyślić jak ich znaleźć. – powiedział staruszek i zaczął delikatnie gładzić swoją brodę, intensywnie myśląc nad rozwiązaniem zagadki.
- To będzie o wiele trudniejsze, bardzo możliwe, że ich dusze zostały zawieszone między życiem, a śmiercią. – odpowiedział Snape.
- Dlaczego? – zapytał dyrektor.
- Jeśli, hipotetycznie musieli udawać umarłych dłużej niż piętnaście minut, wtedy zaklęcie zaczyna się utrwalać i więzi dusze czarodziei. – odrzekł Severus.
- To oznacza, że ich ciała są w rodzinnym grobowcu, ale dusze nie odeszły z tego świata? – zapytał Albus. Był on wszechwiedzącym czarodziejem, jednak niektórych rzeczy mógł  się nauczyć od swojego przyjaciela i zawsze to doceniał.
- Tak. Musimy przygotować eliksir, który ich z tego uwolni oraz poszukać zaklęć, które odratują ich duszę. Tylko tak możemy ich uratować. – powiedział czarnowłosy mężczyzna i zaraz zabrał się za przeszukiwanie ksiąg Dumbledore’a.
- Pomogę ci, Severusie. Musimy jak najszybciej uratować tych wspaniałych ludzi. – powiedział Albus i sięgnął po książkę, która mogłaby wskazać odpowiedzi na ich pytania.

***
Kolejny dzień zaczął się od niemiłej pobudki, jaką był upadek z łóżka. Śniło mi się, że uciekam przed Rudolfem i Bellatrix. Koszmary od wypadku miałam praktycznie codziennie, więc przyzwyczaiłam się do niemiłych wspomnień, które wracały po każdym zamknięciu oczu. Podniosłam się z podłogi, rozmasowując obolałe miejsca i kierując się w stronę łazienki. Po porannej toalecie i ubraniu się udałam się na śniadanie. Już dawno przestałam czekać na Draco, nie chciałam iść w towarzystwie Pansy, która ciągle mi docinała i obściskiwała się z Malfoyem. Było to po prostu niesmaczne. Specjalnie ustawiałam budzik na wcześniejszą godzinę, żeby wyszykować się przed nim i zejść szybko  do jadalni. Przywitałam się ze wszystkimi i zajęłam swoje miejsce przy stole. Posiłek upływał nam w spokoju i ciszy. Zdziwiłam się, że Draco i Pansy nie pojawili się na śniadaniu, ale nie chciałam wnikać w to, co robią. Właśnie podnosiłam ostatni kawałek jajecznicy do ust, gdy drzwi otworzyły się z hukiem i wpadła przez nie Parkinson.
- TY MAŁA PRZEBIEGŁA ŻMIJO! -  krzyczała na całą salę, wskazując palcem na mnie. Zdezorientowana rozejrzałam się po twarzach innych, ale byli oni tak samo zaskoczeni jak ja. Podniosłam się powoli z krzesła i spojrzałam na dziewczynę z nienawiścią w oczach.
- O co ci chodzi, Parkinson? – zapytałam, starając się zachować spokój.
- O CO MI CHODZI?! O CO MI CHODZI?! DRACO CZY TY JĄ SŁYSZYSZ! -  darła się dalej, wymachując rękoma we wszystkie strony i wskazując to na Malfoya, to na mnie.
- Może zamiast się wydzierać powiesz normalnie, jaki masz problem? – zapytałam z rezygnacją w głosie. Zachowywała się gorzej niż pięciolatka, której zabrano cukierka i robi histerię. Nienawidziłam takich osób.
- TO TY JESTEŚ PROBLEMEM! NIGDY…PRZENIGDY NIE BĘDZIESZ Z DRACO, ROZUMIESZ?! NIGDY! – krzyczała, a ja dalej kompletnie nic nie rozumiałam. Ja miałabym być z Draco? Z tego, co wiem to on spędza całe dnie właśnie z nią, więc jakim cudem ma on być ze mną?
- Czy tobie już kompletnie odbiło? Wpadasz tutaj, robisz zamieszanie o byle co i na dodatek nie potrafisz się wysłowić. Daruj sobie tą szopkę i wracaj do siebie. – powiedziałam i sama zaczęłam się kierować w stronę drzwi. I tak skończyłam swój posiłek, a wysłuchiwanie tej idiotki przyprawiało mnie o mdłości. Byłam tylko zawiedziona bierną postawą Malfoya, który nijak nie zareagował na wybuch swojej dziewczyny. Po prostu stał i gapił się raz na mnie, raz na nią jakby ktoś potraktował go Drętwotą.
- STÓJ! TY MAŁA… PRZEPBRZYDŁA… RICTUSEMPRA! – usłyszałam, a po odwróceniu się ujrzałam żółty promień mknący w moją stronę…



* Cytat, nie znam autora znalazłam w internecie. 
**  Od tyłu oznacza Avada Kedavra, przeciwzaklęcie śmiercionośnej klątwy ( wymyślone przeze mnie na potrzeby opowiadania) 
*** Eliksir, który pozwala zatrzymać funkcje życiowe. Nie można pozostawać w tym stanie dłużej niż piętnaście minut, ponieważ później dusza zostaje uwięziona między życiem a śmiercią ( eliksir wymyślony przeze mnie na potrzeby opowiadania)

***

Witaajcie, po bardzo długiej przerwie. Jest mi wstyd, bo rozdział nie należy do najdłuższych, ale dzisiaj postanowiłam zmienić koncepcję i połowę poprzedniego tekstu usunęłam i zaczęłam pisać od nowa. Egzaminy nadal przede mną, ale postaram się dodać nowy rozdział jak najszybciej. Ta sytuacja potrwa tylko do końca następnego tygodnia, później powinno już się rozluźnić i będę miała dla Was więcej czasu :)   Dziękuję, że jesteście i czekam na Wasze opinie pod postem!

Buziaki!


D.


38 komentarzy:

  1. Pomieszalas ale genialne. Jak ja nie lubie Pansy 😠💙💜💚💝💖💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę pomieszałam wiem, może troszkę za dużo informacji jak na raz, ale jakoś tak czułam, że powinnam tak w tym rozdziale zrobić :D

      Usuń
  2. Nieźle, ale czy przypadkiem Rictusempra nie powoduje napadu śmiechu? Bo raczej Parkinson powinna użyć czegoś bardziej... Śmiercionośnego? Może chodziło o Sectumseprę? Która powoduje rany cięte na ciele? Mniejsza z tym. Cieszę się, że wróciłaś i masz trochę czasu dla nas, szczególnie dla mnie (ach, ta moja skromność).
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, Rictusempra to zaklęcie pojedynkowe niezbyt szkodliwe( w niektórych źródłach jest napisane, że powoduje skurcze mięśni), nawet sama kiedyś grałam w grę Harry Potter i było to zaklęcie wykorzystywane przy pojedynkach :D Pansy, może i jest głupia, ale nie odważyłaby się zabić Hermiony, zdaje sobie sprawę z tego, że jakby to zrobiła skończyłaby jak Rudolf ;) Wszystko okaże się w następnym rozdziale :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Odnoszę wrażeie, jakby Pansy napoiła Dracona jakimś eliksirem miłosnym, tylko w miarę słaby, żeby nikt się nie zorientował ;__; Chyba, że wymyśliłam tą teorie, tylko dlatego, że nie mogę uwierzyć, że nasz Malfoy to taki kretyn.
    Nienawidzę Parkinson. Podobnie jak Hemiona nie cierpię tego typu człowieka.
    Albus i Severus uratują Amandę i Willa, a wtedy młoda Lennox i Draco będą musieli się pobrać. Buahaha! Nic ich przed sobą nie uratuję. 3:D
    A co do zaklęcia mopsicy to chodziło Ci o zaklęcie tnące - Sectumsepre? Na, ale Pansy ma taki talent do zaklęć...
    Weny życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość bywa ślepa ;) a co do zaklęcia, wszystko okaże się w kolejnym rozdziale :D Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jak czytałam ten rozdział tez wydawało mi się że ta żmija parkinson podała Draco amortencję ( i mam nadzieje że tak jest bo nie zniosę jego "wielkiej miłości" do pansy XD)

      Olix

      Usuń
  4. Rodzice Hermiony jednak żyją? Wiedziałam! Ślub Draco i Miony? Nie spodziewałam się tego. Pansy? Strasznie mnie irytuje. Ron? Tak samo. ;P Ciekawe jak dalej się to rozwinie.
    Buziaki
    Bells :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten rozdział :D Tak ogólnie podoba mi się Twój blog :)
    Już nie mogę się doczekać następnej notki! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na
    dramione-nowa-historia.blogspot.com

    ~Blonde Princess~

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba rozdział, jestem pozytywnie zaskoczona, oby tak dalej! Życzę weny i czekam na nexta. PS Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba jak rozwijasz tę historię, masz wszystko przemyślane i układa się to w fajną całość. Wszystkie rozdziały przeczytałam dzisiaj - i nie mogę doczekać się więcej rozdziałów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nieźle... :o oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego Pansy się tam znalazła? Nie lubię jej ani w książce, ani w filmie. Narcyza wydaję mi się w tym opowiadaniu jak druga matka Hermiony. Jak koleżanki u góry mam nadzieję, że Pansy podała amortencje Draconowi. Cieszę się, że do nas wróciłaś! Pozdrawiam
    Krukonka


    http://dramione-warto-sluchac-glosu-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. Czekam na następny rozdział ;)
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mopsica podała Draconowi Amortencje.. na pewno. ! :D
    Zakazać mu rozmawiać dłużej z Mionką...? Wredna !
    Lubie takiego Blaise i taką Narcyzę :D
    I Ron.... zrób coś z nim ...
    Tylko nie rozumiem dlaczego Malfoy nie zareagował gdy Pansy darła się na Mionę....
    No i dlaczego ona uważa, że Miona ma z nim być ? Jej spostrzegawczość jest tak marna, że sama to chyba tego nie wymyśliła.
    I ostatnie zaklęcia.. ono przecież wywołowuje wybuch śmiechu . :)
    Ogólnie to fakt, nie jest najdłuższy, ale rozumiem , jeśli jesteś po egzaminach :O
    Poza tym ; po co przedłużać na siłe..?
    Lepiej zatrzymać w ciekawym momencie i dać swoim czytelnikom sobie wyobrazić ciąg dalszy :)
    Czekam na następny :)


    Zapraszam na Rozdział I Historii Hermiony Riddle.
    http://dramione-miaa.blogspot.com/
    ( Polecam na początku przeczytać ' W PIGUŁCE...' - dużo wyjaśnia :D )
    ``Miaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog!!!!! Pisz dalej, kochana! + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zmieniłaś zdanie :) miło mi;) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Dobrnęłam do końca:) Masz bardzo ciekawy pomysł na to opowiadanie, choć korzystasz z pewnych schematów, które już przewijały się w innych historiach i widać, że od początku do końca sukcesywnie zmierzasz w obranym przez siebie kierunku. Nie kopiujesz jednak i podchodzisz kreatywnie do znanych schematów;) Twój otwarty umysł to ogromny potencjał tej historii:)
    Daruje sobie uwagi, ponieważ o wielu rzeczach już Ci napisałam w początkowych rozdziałach, a nie chcę wyjść na czepialską jędzę;) Pamiętaj, że im więcej bd pracować tym bardziej się rozwiniesz, co wpłynie tylko pozytywnie na jakość Twoich tekstów;) Talent to tylko 1%, reszta to ciężka praca:) Nie pomyśl, że Ci coś narzucam, ale zastanów się jeszcze nad dobrą betą;) Uwierz mi, że dobra beta pomaga się rozwinąć, bo uczysz się od niej, doskonalisz warsztat i poprawiasz jakość tekstu;) I naprawdę nie wpływa to na treść lub kierunek w jakim zmierza fabuła, bo o tym decydujesz wyłącznie Ty;) Samemu nie da się rozwinąć i nawet praktyka tego nie zmieni, bo ciągle bd powtarzać te same błędy. Trzeba mieć kogoś, kto spojrzy krytycznie i obiektywnie na tekst, pochwali kiedy trzeba ale i wskaże miejsca gdzie należy popracować. Taka informacja zwrotna jest na wagę złota, uwierz mi;)
    Nie wiem dlaczego, ale Draco zachowuje się tak jakby opił się eliksiru miłosnego;p Jeśli to prawda to już współczuję Pansy, bo chyba nie chciałabym być w jej skórze, gdy Malfoy odzyska rozum;)
    Staram się też przyzwyczaić do tego, że bohaterowie są niekanoniczni i tak dalecy od tego, ale cały czas sprawia mi to trudność bo to jednak drastyczne zmiany;p Myślę, ze spokojnie mogłabyś zrezygnować ze świata HP, pozmieniać imiona bohaterów i napisać autorskie opowiadanie. Tak też chyba staram się podchodzić do tej historii i jest łatwiej nabrać dystansu;)
    Co tu dużo mówić....czekam jak to dalej się rozwinie i raz jeszcze życzę Ci powodzenia na egzaminach i solidnego odpoczynku po sesji;)
    Oczywiście bd tu zaglądać;) Trzymam kciuki za Ciebie i za tą historię!
    Dużo weny i świeżych pomysłów!;)
    Pozdrawiam ciepło,
    V.
    P.S. mam nadzieję, że nie sprawiłam Ci przykrości, bo nie było to moim celem. Starałam się być subtelna choć słyszałam, że różnie mi to wychodzi więc jeśli w jakiś sposób poczułaś się dotknięta, to przepraszam. Chciałaś znać jednak moją opinię a ja muszę być szczera. Inaczej nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, za to że poświęciłaś czas na przeczytanie mojej historii :) wszystkie rady wzięłam sobie do serca, nawet tą dotyczącą bety :P Zastanowię się nad tym, jak minie mój chaos związany z egzaminami ( jeden mam już do poprawy także tragedia:D) I absolutnie nie sprawiłaś mi przykrości, bardzo doceniam szczere komentarze i takie, które nie zarzucają mi wymyślonych głupot, tylko konkretne elementy opowiadania nad którymi muszę popracować. Dziękuję Ci jeszcze raz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Cudowny rozdział. Dzisiaj znalazłam twojego boga i już czuję, że się uzależniłam... Jestem strasznie ciekawa co będzie dalej... Podoba mi się, że Hermiona nie jest córką Voldemorda, tylko jego popleczników. Temat: Hermiona Riddle jest bardzo popularny i ciężko stworzyć z niego coś oryginalnego. Bardzo zaciekawił mnie też wątek jej rodziców... Z niecierpliwością czekam na nexta
    eva

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie opowiadanie:) Historia wciąga i nie można się oderwać. Czekam na kolejne wpisy. Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie - dopiero zaczynam, ale będzie bardziej pikantnie:)

    Fantazyjna
    mysli-bez-cenzury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wciąga bardzo DM

    OdpowiedzUsuń
  17. Codziennie po kilka razy zaglądam na bloga żeby sprawdzić czy jest nowy rozdział. To jest tak ciekawe opowiadanie że wręcz usycham za nowym rozdziałem. Mam nadzieję że jakos szybko dodasz, muszę wiedzieć o co chodzi z Draco i Pansy, bo cos mi tu smierdzi XD

    Olix

    OdpowiedzUsuń
  18. Opowiadanie w 10 ;) Fajnie to wszystko się dzieje, niby jest nudno bo wciąż u Hermiony dzieję się prawie to samo ale jednak w każdym dniu jest mała rzecz, która dodaję rozdziałowi tego czegoś. Podoba mi się cały pomysł i czekam na kolejny rozdział mam nadzieje, że szybko nadejdzie :)
    Zapraszam do mnie : http://dramione-nowa-historia.blogspot.com/ :)
    ~Mionka~

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam pewna, że komentowałam ten rozdział a tu niespodzianka.
    Oj Hermionie nie spodoba się informacja o ślubie.Jeśli mam być szczera to pomysł na aranżowane małżeństwo jest dość często wykorzystywany w opowiadaniach. Może zrobisz jakieś zamieszanie wokół tego ślubu by wątek nabrał świeżości? (Nie chce wchodzić w Twoją role jako autorki i mam nadzieję, że nie zostanę źle odebrana)
    Nie lubię Pansy. Jest wręcz nierzeczywista. Odbieram ją bardziej jak karykaturę w świecie prawdziwych bohaterów.
    Uwielbiam za to fragmenty z Narcyzą. Jej rozmowa z synem jest według mnie bardzo ładnie napisana. Już nie mogę się doczekać spotkania Herm z rodzicami. Bo się spotkają prawda? Nic nie mów ;) poczekamy zobaczymy
    XYZa

    OdpowiedzUsuń
  20. Parkinson Ty szujo!
    Od kiedy atakuje się kogoś odwróconego do Ciebie placami?
    Noo tak zapomniałam,że to tempa strzała.
    Posoba mi się postawa Narcyzy,którą uwielbiam :3
    Haha jestem ciekawa co powie Draco Jak Amanda i William zmartchwychwstaną xD
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Parkinson w tym opowiadaniu zachowuje się jak typowa blondynka, szkoda tylko że jest czarna... Uwielbiam Dracona, ale zachowuje się czasami jak patafian... Hermiona powinna powiedzieć Ronowi, że nic do niego nie czuje, bo rani go jeszcze bardziej. Tak się cieszę, że Amanda i William nie umarli. Hermiona będzie mogła ich w końcu poznać na żywo 💞💕💋

    OdpowiedzUsuń
  22. Podzielam opinię innych apropos amortencji - Draco zachowuje się nie jak Draco:) Ciekawy wątek z eliksirem ciekawa jestem co się stani jak juz się uda wyrwać rodziców Hermiony z tego zawieszenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahahahah Parkinson i zaklęcie napadu śmiechu? Padłam i nie wstaje :). A ogólnie rozdział bardzo fajny :)
    SectumSempra

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak, Państwo Lennox to bez wątpienia potężni czarodzieje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że Hermionie nie zostanie narzucone małżeństwo... I jeszcze ta idiotka Parkinson.
    Wątek z rodzicami jest bardzo ciekawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie podoba mi się takie rozwiązanie zagadki..., jednak jeśli okaże się, że oni żyją, to Lennox będzie musiała wyjść za Malfoya..., w sumie, to będzie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. czyli jak z rodzicami hermionki cxzytam dalei

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że rodziców Hermiony można uratować. Nie lubię Pansy, mam wrażenie, że rzuciła na Draco jakieś zaklęcie. Idę czytać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niedawno zakochałam się w Pansy. Uwielbiam ją, ale jaką taką zmienioną, inną, mająca dalej ten swój ślizgonski charakterek i swoje wyimaginowane odczucia, jednak posiadająca również takie cechy jak życzliwość, ufność, wrażliwosc. Z tych powodów, naprawdę trudno jest mi czytać teraz blogi o Dramione. W dwóch trzecich ślizgonka jest przedstawiana jako "okropna, zadufana w sobie i egoistyczna idiotka". Naprawdę trudno mi to przeboleć. Jednakże twoja historia mnie zaciekawiła i mimo, że Parkinson jest tutaj kreowana na "samolubną mopsicę" (ygh :(() to mam zamiar przeczytać to opowiadanie :) Trzymajcie kciuki!

    A tak poza tym...

    Hetmiona mnie staraasznie irytuje. Nie tyle w twoim blogu. Gdziekolwiek się nie pojawię, nie! Hermiona jest denerwująca. To jest straszne!
    Ale u Ciebie tak nie jest. Ode mnie DUUUŻY za to plus! :D

    Jestem ciekawa co z tymi rodzicami :)

    Pozdrawiam. M.

    OdpowiedzUsuń
  31. WIEDZIAŁAM ŻE ONI MUSZĄ ŻYĆ!Szkoda tylko,że zrobiłaś z Pansy głupią sucz...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Was proszę o komentarze, w których wyrazicie swoją opinię o moim blogu :) Dziękuję za każdy z nich to bardzo motywuje :)