3 kwietnia 2015

Sowa #3

Kochani! Na samym początku chciałam Wam życzyć złapania Zajączka Wielkanocnego oraz mokrego Dyngusa! :D   Nie wiem jak u Was, ale u mnie pada deszcz, śnieg i wiele innych nieciekawych rzeczy :P   Postanowiłam poprawić rozdział I i II ( z czasem będę dopracowywała resztę), kiedy je opublikuję dam Wam znać w "Informacje". Rozdziały są sprawdzane, przez moją cudowną Betę, która pomogła mi zrozumieć własne błędy, których wcześniej nie widziałam. Dziękuję Ci za to! :) Kolejny rozdział mam zaczęty, ale naprawdę niewiele napisałam, więc będziecie musieli jeszcze na niego trochę poczekać. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :) Ściskam Was mocno i dziękuję za każdy komentarz! :*





D.

11 komentarzy:

  1. Hejo!
    A już myślałam, że nowy rozdział. No niestety nie, szkoda. Będę jeszcze trochę czekać na niego. No ale skoro już tu jestem, to złoże Ci wielkanocne życzenia. No więc :
    Kolorowych jajeczek,
    rozczochranych owieczek,
    rozkicanych króliczków,
    pyszności w koszyczku,
    a przede wszystkim
    mokrego ubrania
    w dniu wielkiego lania!
    Pozdrawiam Syntry

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogę Ci pomóc, chociaż naprawdę radzisz sobie z pisaniem bardzo dobrze i moja 'praca' to czysta przyjemność :D
    UWAGA: zdradzę, że nasza kochana Dorota naprawdę się postarała i będzie warto wrócić do tych pierwszych rozdziałów. :))

    Duuużo słońca (przyda się nam wszystkim) i weny na następną część opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia co tu pisze, bo mam białe litery na białym tle a jestem na telefonie :/ Ostatni rozdział był też tak napisany...da się coś z tym zrobić? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznacz tekst jak do kopiowania ;)

      Usuń
    2. Na telefonie to tak nie działa... :/ Jeszcze taki krótki tekst bez problemu mogę skopiować w całości i wstawić w wiadomości i przeczytać, ale z rozdziałem jest gorzej. ;)

      Usuń
  4. Wesołych świąt! (tak wiem, baaaardzo oryginalnie)
    Czekam! ;)
    Pozdrawiam,
    Cassie :)
    P.S. Dołączam się do Fantastycznie Oczytanej - te białe litery na białym tle są wybitnie irytujące. Niby znalazłam sposób, by przeczytać rozdział, ale biorąc pod uwagę, że większość blogów czytam na telefonie, to... Możesz sprawdzić, czemu tak się dzieje? Z góry dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow... jestem szczerze zaskoczona ponieważ u mnie i na telefonie i na komputerze tego problemu nie ma.. z jakich przeglądarek korzystacie? Owszem za pierwszym razem jak dodawałam rozdział na nowym szablonie to zrobiłam przez przypadek białe tło, które sama widziałam i zaraz je poprawiłam i od tamtego momentu tego problemu nie ma... Zobaczę co da sie zrobić, napiszę do dziewczyny, która wykonała szablon, ponieważ u mnie w edycji wszystko jest ok i nie powinno być takiej sytuacji... przepraszam Was za problemy, postaram się cos z tym zrobic!

      Usuń
    2. Dziewczyny nie wiem, dlaczego się tak dzieje. Może jeśli czytacie na telefonach to wyświetlcie wersję mobilną zamiast komputerowej? Jest dostępna i wtedy, nie widnieje szablon tylko sam tekst. U mnie wszystko jest w porządku i u większości też, więc po prostu nie wiem jaka może być tego przyczyna :( Przepraszam Was za problemy, ale nie potrafię nic na to poradzić...

      Usuń
  5. Też mam problem z czytaniem na telefonie :( aaaa i strasznie się podjerałam kolejnym rozdziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma kolejnego rozdziału, ale mam nadzieję, że niedługo się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Was proszę o komentarze, w których wyrazicie swoją opinię o moim blogu :) Dziękuję za każdy z nich to bardzo motywuje :)