1 września 2015

Cruciatus

Wrócę, obiecuję.




Przepraszam, że tyle musicie czekać. Ostatnio w moim życiu nie dzieje się najlepiej. Musiałam pożegnać moją ukochaną babcię i do tej pory nie mogę się pozbierać, pomimo, że minęły dwa miesiące. Nie chciałam Wam o tym w ogóle wspominać, ale przez tak długą nieobecność należą Wam się szczere wyjaśnienia. 



Przepraszam, mam nadzieję, że zrozumiecie.




Nie zawieszam bloga, po prostu nie wiem kiedy zbiorę się do dokończenia kolejnego rozdziału. 



Przepraszam moją Betę, za brak jakiegokolwiek kontaktu, po prostu jest mi wstyd, że obiecywałam rozdział, a go nie mogłam napisać... 


Dajcie mi jeszcze trochę czasu...





D.

10 komentarzy:

  1. Nie martw się. Jeżeli musisz zrobić sobie przerwę, ja to rozumiem. :)
    Będę czekać. :)
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać...
    Współczuje
    Pozdrawiam :*
    Ana2003

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, co z opowiadaniem? Ono jest bardzo bardzo bardzo dobre, masz wspaniałą wyobraźnie a szkoda zeby takie cudowne ff sie zmarnowało. Pozdrawiam, Aria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, co z opowiadaniem? Ono jest bardzo bardzo bardzo dobre, masz wspaniałą wyobraźnie a szkoda zeby takie cudowne ff sie zmarnowało. Pozdrawiam, Aria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze znam ten stan, gdy przestaje się pisać... i wiem, jak ciężko jest wrócić.
    Mam nadzieję, że dobrze się trzymasz, choć to niezwykle trudne, gdy odchodzi ktoś, kogo kochamy. Dlatego życzę Ci, byś znalazła w sobie siłę na pokonanie tego smutku..., być może właśnie przez pisanie. Przecież ono niezwykle uzależnia... i pozwala nam się uzewnętrznić.

    Trzymam kciuki, za to, że wrócisz jak najszybciej i będę mogła kontynuować czytanie tego niezwykłego bloga, którego odkryłam kilka dni temu.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne opowiadanie. W dwa dni przeczytałam całość. Bardzo lekko i przyjemnie piszesz. Podobają mi się twoje pomysły i styl. Nie mogę doczekać się co dalej, co z Draco, co z wojną itd.

    Jeśli bym mogła prosić o poinformowanie mnie o następnym rozdziale. Zapraszam do mnie. Blog nie potterowski, ale myślę, że może Ci się spodobać. Może wymiana linków?

    https://pozagranica.wordpress.com/

    Tenebris Entitaten

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj kiedy tylko będziesz mogła! Ten blog nie może umrzeć. Draco nie może umrzeć. Piszę dopiero pierwszy komentarz, mimo że przeczytałam Twojego bloga w całości. Jestem wprost zachwycona. Masz talent. Żałuję że nie jestem od początku czytelniczką. Będę sprawdzać na bieżąco czy dodałaś nową notkę.

    Maria z Krainy Czarów

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero znalazłam twojego bloga i wręcz go pochłonęłam. Piszesz ciekawie i masz cudowną wyobraźnie. Akcja rozwija się stopniowo a każdy kolejny rozdział zachęca do czytania dalej.Popracowałabym może trochę nad opisami przeżyć wewnętrznych postaci, na pewno pozwoli to czytelnikowi lepiej je zrozumieć a nawet utożsamić się z nimi. Rozumiem że nie chcesz teraz pisać i uważam że lepiej poczekać dłużej na kolejny rozdział płynący prosto z twojego serducha niż żebyś zmuszała się do napisania go, ponieważ będzie on na pewno bardziej wartościowy zarówno dla ciebie jak i dla czytelników.Niemniej jednak nie mogę się doczekać ciągu dalszego.Trochę się pewnie rozpisałam ale no cóż ja z reguły raczej "leję wodę", więc co by nie przedłużać życzę Ci dużo weny i pozytywnej energii :)
    Akinomia

    OdpowiedzUsuń
  9. CO Z DRACO
    PRZEPRASZAM ZA TO OSTATNIE ALE SIĘ TAK ZDENERWOWAŁAM UŚMIERCASZ MOJE ULUBIONE OSOBY:C

    OdpowiedzUsuń
  10. przerwa zawsze jest dobra, pozwala złapać oddech :) powodzenia!
    PS. Przy okazji byłabym wdzięczna za pomoc - rejestracja zajmie 1min a na start dostaniesz 5 zł :D dziennie zajmie ci to minutę a dodatkowa kasa zawsze się przyda ;) zarejestruj się proszę z tego linku: https://www.qassa.pl/2272494
    Nic Cię to nie kosztuje, a mi bardzo pomoże - wystarczy że się zarejestrujesz :) Dziękuję Ci :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Was proszę o komentarze, w których wyrazicie swoją opinię o moim blogu :) Dziękuję za każdy z nich to bardzo motywuje :)